lördag 1 september 2012

Kvällen

Tja på er!

Såg att någon av er trogna läsare hade kollat upp min andra blogg. Jag är väldigt glad över det :) När jag äntligen var klar med städningen, satte jag mig framför TV:n och checkade några avsnitt av min nyinköpta serie och läste lite ur min modersmålsbok, Santa Psycho. Hehe, enligt bibliotekarien borde den vara en rysare, men jag har inte kommit så långt än att håret reser sig i nacken på en.

xoxo //sofie


Hittade denna vintriga bild bland alla mina sorterade mappar på datorn. Usch, tänkt att det snart blir kallt och snöigt. Då är det bara att köra fötterna i Uggs:en och dra dunjackan på sig och huttra tills man kommer in i värmen igen, fyfan. Men nu ska jag släppa det där,som tur är det bara semptember än :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar