torsdag 6 september 2012

!!!!!! NY BLOGG, CHECKA IN !!!!!!!

Kommer numera att fortsätta blogga på min andra blogg!!!

Det är alldeles för svårt att blogga från två olika bloggar och hitta på olika grejer att skriva om på båda. HITTA MIN BLOGG PÅ:


soufies.devote.se

Ovan finns en link som direkt kommer att ta er till min "nya"  blogg. Hoppas alla ni kära och underbara läsare fortsätter att läsa. Där kommer ni att få njuta av såväl bilder som text och dessutom större och snyggare bilder. Försöker hela tiden förbättra mitt sätt att blogga och hoppas jag lyckas så småningom.Men om ni glömmer vad min blogg heter, så kan ni alltid komma tillbaka till denna blogg för att titta. Jag kommer inte radera denna blogg, fast jag inte längre skriver på den!

Om ni undrar varför jag byter blogg helt och hållet är för att jag för det första inte är riktigt nöjd över blogspot och för det andra så gillar jag inte mina äldsta inlägg. De är för enformiga, men jag orkar ändå inte radera dem :)

KRAMAR & PUSSAR //sofie

HEJDÅ BLOGGEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar