onsdag 22 augusti 2012

Sjukling här!

   Som rubriken säger mår jag inte så värst bra. Att åka till skolan kanske inte var världens bästa idé trots allt, men skolfotograferingen fick mig att glömma hur jag egentligen mådde. Har både feber och snuva nu, dessutom nyser jag hela tiden... Inte så roligt! Hoppas jag hinner bli frisk tills söndag, för jag har lovat många kompisar att komma på deras konfirmationsfester!

   Jag kom hem vid halv 12 tiden och sedan dess har jag tittat på flera avsnitt av CSI New York (älskar btw serien) och ätit något smått. 
Vad gillade ni förresten kläderna jag lade in igår kväll? De kom rätt sent in på bloggen, så jag förstår om ni inte hunnit se dem än :) Efter min konfirmation (som är i nästa vecka) kommer jag troligen att uppdatera min garderob med en mängd olika plagg. Tills dess får jag nöja mig vid dem jag har och dessutom tänker jag gå igenom dem allihop. Det är så sällan man gör sådant!
//sofie
 
Bjussar på en landskapsbild istället för en på sjuka mig. Denna bild är tagen i Tromsö, Norge sommaren 2011. Där var otroligt vacker, men på samma gång fanns där fruktansvärt mycket mygg och där var inte speciellt varmt heller. Det värsta var att det var stekhett nere i södra Finland just under den vecka som vi var uppe i Norge....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar