torsdag 16 augusti 2012

Mycket snack, här!

Hej på er alla!

Kom nyss från träningen, som verkligen inte var hemsk, som jag förväntat mig. Även om jag inte har den bästa konditionen just nu, hängde jag riktigt bra med i alla övningar. Synd bara att licensen inte är betald, annars skulle jag mer än gärna delta i veckoslutets cup, Beach Handboll. Turneringen avviker från handbollens vanliga regler och som ni kan gissa spelas den på en strand! Men jag följer i alla fall med och tittar och hejar på lagen. Hoppeligen hinner jag knäppa några bilder också!

...På tal om en helt annan sak så löpte skoldagen helt som vanligt, från sett att vi fick veta våra nya matematik grupper, som är en helt ny grej för eleverna i nian. Kul att träffa andra människor på lektionerna än bara de vanliga i min klass. Fast matematik gruppen består nog mest av mina vanliga klasskamrater. Jag har bestämt att börja satsa mycket nu på nian (nog för att jag gjort det tidigare också...). Jag skall i alla fall höja mitt vitsord i finska, matematik och franska, dessutom skall jag sluta tala på lektionerna och arbeta istället... Vi får väl se hur det lyckas :)

   Nu skall jag lägga på mig ett par mjukis byxor och slänga mig i soffan en stund. Kommer kanske lägga in dagens outfit bilder senare idag, om jag hinner. Pussar //sofie

Här är en bild från en av våra tidigare matcher. (obs. mitt lag är det gulblåa, på tjejen som just skjuter mål)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar