lördag 11 augusti 2012

Från Kiehl's!

   Hallå! Det var någon som undrade kring ansiktsprodukterna jag inhandlade senast. Jag har tidigare använt deras ansiktsrengöring, men köpte då igår en hel massa andra saker därifrån också, som t.ex. en smal tub (ni kan se på bilden) som torkar ut finnar och fuktar huden på samma gång, så om du har exempelvis små finnar någonstans och dessutom har lite känslig och torr hud, kanske detta är en sak för dig?! Jag har själv provat mängder av produkter som säger sig trolla bort finnar, men det har dock inte lyckats för mig... Dessutom köpte jag ett ansiktsvatten för alla typers hud och samma med ansiktskrämen. I butikerna erbjuder de väldigt bra kundservice så det lönar sig att gå dit för att få mer information och hjälp. De hjälpte i alla fall mig och visade genom prover vilka produkter som passade min hud bäst. De jag köpte är alla doftfria, så om man har känslig hud är de här bra.

Men om ni är osäkra, så fråga i alla fall efter tester därifrån. Då kan du ju pröva och se om de fungerar för dig. Här kom nu lite vad jag köpte igår. Är ingen expert, så rådfråga i butiken.... Ett annat bra tips till er är att gå till en kosmetolog. Jag har varit där två gånger och första gången såg jag verkligen resultat efter några dryga veckor!!

 Jo, det var alltså meningen att jag skulle köpa ett ansiktsrengöring istället för tre andra burkar till :) Men så går det ibland och jag hoppas verkligen att det är värt det.

Lycka till //sofie

1 kommentar: