måndag 20 augusti 2012

Dagens program

Hej bloggen! Min kväll har varit awsome, förutom att jag misslyckades och gjorde bort mig totalt när jag skulle tanka min skoter. Men det talar vi inte om nu... Tidigare idag på eftermiddagen spelade jag och ett gäng fotboll på Ellens gräsmatta innan det blev för kyligt. Sedan stack alla hem utom jag&Ellen förstås, som fortsatte till butiken och bensinstationen (tyvärr) och började därefter laga middag.

Det börjar snart bli dags att dra sig till sängs men jag tänkte ändå skriva ett snabbt inlägg. Hoppas ni har haft en bra dag. Imorgon blir det tidig väckning för oss och då vankas det friidrott i gymnastiken klockan 8 på morgonen... Pust!

Bilden: killarna lär sig spela golf, haha. Verkligen underhållande!

Pussar //sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar