tisdag 21 augusti 2012

Brandy & Melville

Hejssan!

Surfade in på ett antal hemsidor och en våg av ursnygga höstkläder sköljde över mig. Jag är alltså helt in love! Kunde såklart inte lägga in alla bilder på kläderna som fastnade i mina ögon, för det skulle ha blivit alldeles FÖR många. Köpte tyvärr inget heller... Kommer nog senare i höst gå tillbaka till hemsidorna och klicka hem allt super snyggt som jag bara kan hitta!

   Men jag föll mest för de snygga tröjorna från Brandy & Melville. Kommer att visa mera snygga kläder imorgon, men nu får det räcka för idag. Skall försöka gå och sova nu, för jag vill så gärna se pigg och FRISK ut imorgon inför skolfotograferingen. Har redan planerat ett antal outfit för imorgon, så få se vilken jag väljer!

 Nappade bilderna från Brandy&Melvilles hemsida. Gå gärna dit in och kika, helt underbara kläder enligt mig! Denna blåa snygging kostar alltså 59 dollar!


Denna gråa tröja är liksom den andra också från Brandy&Melville. Den kostar däremot 55 dollar!

//sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar