torsdag 9 augusti 2012

9 Augusti 2012

Hej på er alla!
Kusinerna dök upp kring åtta tiden, medan både Karin och jag ännu låg och latade oss. Efter det slängde vi i oss frukost och började titta på Harry Potter 4. Som ni förstår är vi hemma hos oss idag, eftersom det passade bättre för oss alla. Ellen stackarn, lyckades missa sin buss, så det var tur för henne att jag just idag var hemma och kunde slänga henne in till centrum.

   Som jag lovade skall jag snart visa bilder på min shopping igår. Jag köpte nästan för mycket och köpte t.ex. en helt drös av ansiktsprodukter. Har testat dem och är verkligen nöjd, de är värda sitt pris. Föreslår verkligen att ni som har problem med er hy, eller annars bara behöver fina ansiktsprodukter, kikar in på Kiehl's. Det är i alla fall värt ett försök!

Skriver senare och bjuder då på plaggen jag köpte //sofie

2 kommentarer:

  1. Kan du inte skriva mer om produkterna du köpt? Jag skulle verkligen vilja veta noggrant om hur de fungerar & så, har nämligen ganska problem med huden i ansiktet och inget verkar fungera för mig....Skulle vara jättebra om du skrev !:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Javisst! Jag skall gärna skriva det. Men observera att jag inte är någon expert, så det lönar sig att kolla i butiken också! Ha en bra dag :)

      Radera