söndag 19 augusti 2012

19 Augusti 2012

Tjenare!

Annu kom över igår kväll och vi såg på film, käkade ohälsosamt och talade en hel del. Vi somnade kring två tiden och jag vaknade denna morgonen med en illamående känsla. Men hade ju lovat att åka till kyrkan och gratta de som
blir konfirmerade idag, så det var bara att dra på sig något rätt snyggt utan att protestera. Mamma skjutsade oss till byn och vi lämnade över rosorna och växlade några ord, innan konfirmanderna måste rusa hemåt för att fixa i ordning för gästerna som skulle komma!

Nu skall jag försöka vila upp mig och hoppas att denna illamående och obehagliga känslan går över så småningom...

Familjen kom hem tidigare än jag trott, så bilderna från handbollsturneringen kommer in på bloggen senare idag!

.....Bilden är på min klädgarderob med alla snygga festkläder.. Det tog ett tag att hitta något vettigt att lägga på sig :)

//sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar