fredag 17 augusti 2012

17 Augusti 2012

Goddag, kära läsare!

....Hann tyvärr aldrig ta outfit bilder igår eller göra ett snabbt inlägg idag på morgonen, så ursäktar för att bloggen stått lite stilla här på förmiddagen.

   Medan vi var på sista lektionen i skolan bröt ett häftigt åskväder ut. Med min goda tur tog jag & Karin skotern med till skolan imorse, så ni kan säkert gissa hur torr den var efter skyfallet. Gillar verkligen inte att köra i regnet. Vägen blir så fasligt hal och det var gropar överallt som var täckta med vatten. Dessutom blixtrade det till riktigt ordentligt medan jag körde.

Nu skall fixa mellanmål åt mig och slänga mig framför TV:n och kika på något trevligt. Efter det blir det då dags att göra sig i ordning och sticka iväg till byn och vänta på Annus skjuts till henne. Skall tillbringa resten av kvällen hemma hos Annu tillsammans med Janna och imorgon är det tidig väckning för då reser vi iväg till Åbo!
 

Ha det bra. Bloggar senare //sofie
Puss på er. Hittade ingen bättre bild, så det fick nu bli den här...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar