söndag 12 augusti 2012

12 Augusti 2012

Hej bloggen!

Då var den alltså här, sista dagen av sommarlovet. Imorgon börjar skolan igen och då får jag se alla kompisar jag saknat under sommaren. Men ledigheten kunde gärna vara en längre tid :)

Igår kväll åkte jag över till bästisen och sov där. Lite före 6 på morgonen steg vi upp, hoppade i kläderna och körde till stallet och fixade hennes ponny klar för avfärd. Även om väckningen var rätt tidig, känner jag mig både pigg och glad. Vädret kan man inte heller klaga på; solen skiner, fast det är nog ganska kyligt ändå (haha det var typ 5 grader varmt när vi startade). Resten av dagen skall jag spendera på tävlingsplatsen i Tammerfors och jag har ingen aning när jag kommer hem!

Bjuder på en mobil bild av stallkatten som hittat sin plats på en bil vid stallet.

Bloggar senare //sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar