onsdag 25 juli 2012

Vill ut och resa!!

Såklart, gick solen i moln, så fort jag kom ut ur glasskiosken. Men som tur är det ändå rätt varmt och man skymtar inget regnmoln på himlen.

Men efter en sådan här knackig finsk sommar har jag verkligen lust att ta första bästa plan till ett varmt och soligt land. Florida skulle vekligen sitta fint! Eller egentligen vad som helst, bara solen skiner för det mesta och så att jag blir brun, haha!

Här kommer några bilder från mina senaste resor med familjen:
 Dessa tre foton är från Teneriffa. Där var helt underbart varmt och soligt, typ alla dagar vi var där. Bilderna är tagna för ca 2 år sedan.


 Bilderna är tagna i Rom förra hösten. Fast där inte alltid var så himla varmt, var där ändå underbart. Resan gjorde jag tillsammans med mamma, Karin och Ellen. Pappa gick på kryckor då, så kunde tyvärr inte komma med, så Ellen fick ta hans plats istället.


Hoppas ni gillade alla bilder. Fick mer och mer reslust när jag tittade igenom alla bilder! Men jag får nog vänta ett tag innan nästa resa går av stapeln. //sofie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar