söndag 8 juli 2012

8 Juli 2012

God morgon, läsare!

Hur är det med er? Jag mår i alla fall fint. 
Idag skall det packas och sedan blir det kalasfirande. Det är min småkusins kalas, hon fyller nämligen 4 år. Vet inte om det är hennes riktiga dag idag, men grattis i alla fall :) 
Efter kalaset, tar vi vår pick och pack och Karin och jag drar iväg till farmor och farfar, medan pappa och mamma åker hem. Eftersom det är söndag har jag inget jobb, vilket egentligen är riktigt skönt. 

Har planerat att ringa till ett annat stall och höra om jag skulle kunna komma dit i nästa vecka. Eftersom jag är uppe i Ekenäs då, kommer det förmodligen vara lättare att röra sig, när man inte alltid behöver passa en färja. 

Här bjuder jag på två somriga bilder, som är tagna för några dagar sedan!

Bloggar senare //sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar