söndag 29 juli 2012

29 Juli 2012

Hej på er!

VILKET ÅSKVÄDER DET VAR I NATT, ALLTSÅ! Det  blixtrade hur många gånger som helst och åskan mullrade hela tiden. Det var nästan obehagligt, jag som inte ens burkar vara rädd för åskan. Men somnade sedan som tur och fick äntligen sova ut ordentligt!
Idag skall jag absolut inte göra något!! Tyvärr är det inget vidare väder där ute, så man kan inte ens sola... Har inget jobb idag heller, så jag kan väl bara chilla här hemma, äta god mat och läsa några böcker! Har redan slukat alla mina 8 böcker jag lånat från biblioteket och läste idag slut den sista. Vilken bokmal man är alltså, haha!
 Miss you! Här kommer två bild på mig och Ellen. Har inte sett henne på flera veckor och saknar henne massor. Hoppas vi ses om en vecka, vännen min! Hehe, vi och våra underbara miner... :)

//sofie

1 kommentar:

  1. Miss you too! Ring när d kommer hem! Puss!

    SvaraRadera