måndag 2 juli 2012

2 Juli 2012

God morgon läsare!

Hur är det med er idag? Kom just från min morgonjoggning. Det var väldigt skönt väder att jogga i, så där molnigt men ändå rätt varmt. 

På eftermiddagen skall jag igen på jobb. Har fått nya tider (äntligen). En annan flicka har också börjat jobba i glassen, så vi delar på dagarna. Hon tar förmiddagen och jag eftermiddagen och kvällen. Så nu om det är fint väder, så kan jag vara lite i solen i början på dagen.

Ha en bra dag //sofie

Igår efter att jag tittat klart matchen, tog jag med mig kameran och knäppte några bilder. Igår kväll eller skall vi säga natt (klockan var ändå tolv) så var det en fin fullmåne ute. Här är två bilder på den. Bilden finns även på Instagram, så ta en sväng in där och titta :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar