onsdag 11 juli 2012

11 Juli 2012

Hej på er alla!

Hur är det med er? 
Usch tänk att det redan är 11 JULI!!! Kan inte fatta vart tiden tar vägen! Jag vill verkligen inte att sommarlovet skall vara över så snabbt. Jag har ännu så mycket kvar jag skulle vilja göra. Men okej, jag har ännu en del veckor kvar.......

Idag har jag verkligen inget program, men det hör väl till sommaren att ha tråkigt också :) eftersom det är en väldigt regnig sommar, är det väl inget nytt att se en mörk himmel och regndroppar på fönsterrutan... vilket också betyder no work today. Annars har jag tänk gå till biblioteket igen och föra tillbaka lästa böcker och låna lite nya. 

Har också tänkt lite över mitt ridande den här sommaren. Tänker nog inte sätta min fot igen i det där stallet, där jag var igår. Kanske jag skall kontakta det där första stallet ändå och fara dit och rida istället... Måste grubbla över det där lite till :)

Ha en bra dag //sofie

Bilden är tagen med webcam, så därför är den lite otylig. Plus att jag gjorde den svart vit för omväxlingen skull :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar