onsdag 13 juni 2012

Sommar och sol, vatten och vind...

Hello sunshines!

Har typ legat hela dagen i solen, förutom då jag körde till tandläkaren. Mötte också två kompisar i byn och blev en stund tillsammans med dem där. Sedan den lilla färden in till Kyrkslätt, har jag legat i solen... surprise, surprise! Hoppas jag ändå har blivit lite brunare.

Nu har jag planerat att antingen se ett avsnitt av GG eller börja packa. Jag har ännu mycket tid kvar att packa, men destu tidigare man börjar destu bättre. Jag har en tendens av att alltid göra det försent inför resor och annat.

Skriba lägret verkar vara helt okej. Vädret är åtminstone fint, så det borde inte förstöra lägret. Men för mycket religiöst snack blir man snabbt trött på, så hoppas det är lite variation på det hela.

Puss och kram //sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar