tisdag 5 juni 2012

Shoppingen idag

En blommig topp från Gina Tricot. Den är urringad i ryggen
Från Zara. Lite jeansaktig. Supersnygg med vita lite slitna shorts!
En snygg simdräkt från Gina Tricot. Den är nästan bar i ryggen. Fick tyvärr ingen bättre bild :(
Här har vi typ allt som jag köpte idag. Den tredje skjortan som jag köpte från Monki, måste jag gå och byta ut till en mindre storlek :( Den var också urringad i ryggen. Jag har börjat älska sådana skjortor. De är bara så somriga och jätte snygga! Hoppas det blir varmare och soligare så de kan komma i användning!

(Förresten, jag ber ännu en gång ursäkt för att jag skrev 5e Maj istället för 5e Juni. Jag är ännu så van vid att skriva maj. Men nu ska det vara slut på det! Tack till dej som var uppmärksam)

Kramar från mig //sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar