onsdag 27 juni 2012

27 Juni 2012

Godmorgon bloggen!

Hur är det med er idag? Jag har det jätte mysigt här på sommarstugan. Jag och Karin sitter bara här inne och slöar :) Senare idag skall jag upp till Ekeknäs och vänta där, medan Karin och pappa åker och orientera. 

Det har lovat bättre väder i slutet av den här veckan, så då får jag troligen jobba... äntligen. Dessutom har jag lust att börja rida igen. Jag har haft kontakt med ett stall här i närheten och undrat om det går för sig att jag kommer och rider dit under sommaren. Jag väntar ännu på svar, så håll tummarna! Senast jag red var för kanske 2 år sedan, men jag kommer nog ihåg det mesta. Jag slutade för att jag tröttnade att rida på ridskolan och satsade mer på handbollen. 

Ha en skön dag //sofie
En bild tagen för 1,5 år sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar