söndag 10 juni 2012

10 Juni 2012

Godmorgon läsare!

Vaknade just och var fortfarande väldigt trött. Jag kunde inte sova igår kväll, tack vare mina kära myggbett på benen. Men annars är allting prima!
Idag ska jag åka till Ellens sommarstuga tillsammans med Emmy. Det kommer bli så härligt! Vi kommer simma och sola om vädret tillåter. Det kommer nästan vara föräldrafritt, eftersom en vuxen kommer bara vara där i närheten ifall det händer något. Vi skall dessutom laga vår egen mat... jag vet inte hur det kommer att sluta, men man hoppas ju alltid på det bästa :)

Nu ska jag snart ut och morgon jogga. Efter det ska jag packa och ringa Ellen. Resten av familjen ska iväg till sommarstugan och min söta lillasyster ska på läger. 

Puss och kram //sofie
En bild från stranden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar