torsdag 17 maj 2012

17 Maj

God dag på er!

Vad ska ni göra idag?
Jag har åtminstone inte så mycket planer för idag. Jag ska läsa på mitt historiaprov som jag kanske har imorgon och om det blir lite soligare så går jag kanske ut och jogga en stund. Men annars har jag inte så mycket annat. 
Jag kom hem från Sabbe för en stund sedan. Jag körde dit igår med min skoter :) det är nog så roligt!! Det kanske blir lite mer köras idag hehe. Men min dag blev förstörd när vår tränare berättade lagen inför Sjundeåcup som ordnas detta veckoslut. Jag hamnade tydligen (IGEN) i det sämre laget... okej, jag kanske inte är en av de bästa i vårt lag, men inte heller en av de sämsta. Han satt mig säkert dit bara för att hålla upp laget och det HATAR jag!!! Jag är en dålig förlorare och hatar verkligen när folk inte kämpar och jag gör det. Men nu ska jag försöka lugna ner mig lite och titta en stund på GG eller CSI :) ha en bra dag! //sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar