tisdag 6 mars 2012

Imorgon är det alltså dags

Jag försökte hinna blogga idag på morgonen, hade lite tid över, men hann ändå inte. 
Idag har jag sprungit omkring och frågat alla lärare som vi har den här perioden vad vi gör under nästa vecka och den här veckans slut. Det var sista skoldagen idag för mig på en vecka. Jag kommer alltså tillbaka till skolan nästa veckas onsdag eftersom jag kommer bli opererad imorgon klockan 7:00 på morgonen. Verkligen inte ljuvligt! Men läkarna tror att jag har en växt nära örat, så den måste opereras bort. Så jag kommer måsta sova ett eller två dygn på sjukhus och sedan kommer jag vara hemma resten av veckan till onsdagen. 
Ojj, vad jag skrev långt! Jag har inte sagt om det här i bloggen tidigare, för jag tyckte inte det var nödvändigt men nu berättar jag alltså det!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar