torsdag 8 mars 2012

HEMMA!

Äntligen hemma. Jag kunde inte skriva på sjukhuset för jag fick inte internetet att fungera. Operationen gick bra och växten är alltså inte cancer utan var godartad, men den har skickats iväg för en närmare analys. Var verkligen jätte trött igår efter operationen och låg bara till sängs och sov för det mesta. Både mamma och pappa kom för att hälsa på mig. Idag mådde jag bättre och fick som tur åka hem, vilket är super skönt. Nu blir det vila för min del, i alla fall den här veckan till slut. För tillfället har jag ingen känsel i mitt högra öra, men känseln kommer nog tillbaka inom en eller två veckor. Ärret är verkligen inte stort, så det är verkligen skönt!
Jag har ett plåster på höger sida, men det syns inte på bilden
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar